kis ⏜ kultúr⏜kalamajka

Pajéhali!

Pajéhali!

Ilyen volt a moszkvai "Főzdefeszt", azaz az orosz kézműves sörök fesztiválja

2016. június 09. - lucullus

Nos hát kérem alássan, részt vettem a moszkvai "Főzdefeszten", ami a kisebb orosz kézműves serfőzdéket mutatja be. Illetve ez nem teljesen igaz, mert az oroszon kívül rengeteg belga, holland, német stb különlegesség is terítéken volt. A megállapítások: 

- óriási a választék. több száz féle sör van, és a csapokat "folyamatosan cserélgetik". 

- ennek ellenére ha 3 év alatt ha 2-3 fajta kézműves sörrel találkoztam Oroszországban, akkor sokat mondok...

- a standok tökegyformák, végtelen hosszú egy darab sor van. És kapaszkodj: a csapolást nem a sörfőzde tulaja csinálja, hanem önkéntesek, akik fillérekért vannak ott, és alig-alig vannak ellátva infóval!

- az ízek a legkülönfélébb ismérvek alapján jönnek: ale, cider, stout, porter, pilzeni, rengeteg féle, ízre, alkoholfokra, keserűségre való tekintettel... 

- kedvencem a "csalános" Krapiva, és "csokis-kávés" Choco Mammoth voltak. 

- 15 féle sörből tudtam 1 dl-t inni (ennyi a minimum kóstoló), és 5 be belenyaltam. Többet egyszerűen képtelen meginni az ember, pedig én azért kemény harcos vagyok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://pajehali.blog.hu/api/trackback/id/tr158804776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása