kis ⏜ kultúr⏜kalamajka

Pajéhali!

Pajéhali!

Rollerral Moszkvában

2018. szeptember 01. - lucullus

img_3393-01-09-18-09-09.JPG

Mostanában rákaptam a rollerra Moszkvában, és a következőt állapítottam meg: a városközpont egész jól járható, nem annyira vészesek a távolságok, ellenben mégis a parkokban jobb rollerezni, mivel a városban sok a a kicsi akadály, útpadkák, lukak, szintkülönbségek, emberek. A roller kis kereke minden szirszarban elakad. (Ilyet vettem...) Több olyan helyre eljutok, ahová korábban nem sikerült, vagy lusta voltam: mert gyalog elég messze van, autóval meg rohadtul kényelmetlen.  Akinek nincs rollere, vagy kerékpárja, az tud Moszkvában bérelni is: a központban például minden sarkon van egy-egy pont. Még riksázni is tudsz. Moszkva egyébként nagyon átalakult ezen a téren az elmúlt 20-25 év alatt: régen ha véletlenül láttam egy-egy bringát, gördeszkát a városban, akkor arra úgy tekintettek, mintha valami sátáni dolog lenne... , ma meg szinte mindenki ezt nyomja. Néhány fotó a mai napból: 

A bejegyzés trackback címe:

https://pajehali.blog.hu/api/trackback/id/tr1114215717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása